a7lakalam88
مرحباً بك ** زائر ** بادر بالتسجيل تجد ماتتمناة من عالم التسلية والمرح فى منتدى أحلى كلام88




 
البوابةالرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
وسام الإدارة العامة
وسام الإدارة العامة
Admin

ذكر
عدد الرسائل : 670
العمر : 31
العمل/الترفيه : Computer Games
المزاج : أفضل ايام حياتى
نوع وسام التميز 1 : محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد! 1187177599
نوع وسام التميز 2 : محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد! 15751610
وسام التكريم : محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد! Tamauz
السٌّمعَة : 0
نقاط : 4502
تاريخ التسجيل : 28/01/2008

محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد! Empty
مُساهمةموضوع: محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد!   محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد! Emptyالخميس أبريل 10, 2008 8:40 pm

بسبب قيام المطرب الشعبي شعبان عبدالرحيم بعمل أغنية عن مخاطر الإدمان ضمن حملة حماية التي يتبناها الداعية الإسلامي الكبير عمرو خالد حاليا من خلال برنامجه الناجح-الجنة في بيوتنا- .. ثار الجدل والهجوم علي الاثنين حيث ظهر من استنكر كيف يتم الجمع بين الاثنين في عمل واحد!..و آخرون لاموا على عمرو في اختياره لشعبان عبدالرحيم ليكون مطرب الحملة علي أساس أن شعبان لا يرقي لمستوى عمرو الأدبي والثقافي والديني وانه خانه ذكائه والتوفيق في الاستعانة بشعبان اااااايه!..
وعن هذا كله يقول شعبان: لقد حزنت بشدة مما سمعت من هجوم علي بسبب أغنية الإدمان اللي طلبها منى الأستاذ عمرو خالد .. واتهاجمت ليه.. أنا ما أعرفش..و لا عشان إيه .. الحقيقة مش عارف لها حل يعنى..!
و يضيف شعبولا: هو أنا عملت حاجة غلط أو حاجة وحشة لا سمح الله عشان الناس اللى هاجمتني .. تهاجمني، الحملة دى بتوعي الناس وبتقول لهم طريق الإدمان خطر ابعدوا عنه ..كمان الأستاذ عمرو خالد رجل محبوب والناس كلها بتحبه .. وعشان كده أنا استغربت قوى من اللي حصل ده..كما انه في كل برامجه بيوعي الناس ومواضيعه كلها حلوة ومفيدة ..بيتكلم في الدين وعن أحاديث الرسول صلى الله عليه وسلم ..وكمان بيتكلم اهه في حاجة جديدة ..عن مخاطر الإدمان في برنامجه الجديد الناجح قوى اللي أنا حريص آن اشوفه .. وعشان كده أول مابعت لي .. روحت علي طول..

محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد! Shaaban-m_tcm23-1474212
ويواصل شعبان حديثه قائلا:-عمرو خالد لو طلبني في أي حاجة مفيدة أخرى لن أتأخر عنه مهما حدث..واللي يهاجمني إيه يعنى هو حر.. فلقد صورت أغنية الإدمان ضمن مشروع حملة حماية للأستاذ عمرو علي يد المخرج هاني عبداللطيف من خلال فكرة حلوة
ويظهر في الكليب-و الكلام مازال علي لسان شعبان- الأستاذ عمرو و هو يلقى محاضرة علي الناس..و الأغنية من كلمات حسن عزو و ألحان عبدالرحيم ابني ..و للعلم الأغنية كانت بتاعة ابني و لما قابلت الأستاذ عمرو و سمعتها له..عجبته جدا ولكنه قال لي أنت اللي هتغنيها بصوتك وفعلا سجلتها و صورتها.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://beta3kolo.mam9.com
 
محاكمة شعبان عبدالرحيم بسب .. عمرو خالد!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
a7lakalam88 :: أخبار :: الفن معانا أحلى-
انتقل الى: